Kraj

Oranżada Hellena z nową edycją kampanii - "Cudze chwalicie, swego nie znacie"

Przy kampanii pracowały: Studio Filmowe M5, agencja GonnaBe, Initiative Media Warszawa i Kolterman Media Communications.

Oranżada Hellena wystartowała z nową edycją kampanii reklamowej “Cudze chwalicie, swego nie znacie”. Twarzą marki Oranżada Hellena jest niezmiennie od 2016 r. Kuba Wojewódzki. W kampanii wezmą udział także: Michał Szpak, Czesław Mozil i Bartosz Kurek, Mistrz Świata 2018 w siatkówce, który dołączył do projektu w bieżącej edycji.

Zaplanowano emisję 10-sekundowych spotów reklamowych w stacjach: TVP, Polsat, TVN i stacjach tematycznych, które potrwają do połowy czerwca br. Równolegle prowadzone będą aktywności w kanałach social media: Facebook, YouTube i Instagram. Przewidziano również wsparcie reklamowe w prasie branżowej i w punktach sprzedaży

Producentem spotów jest Studio Filmowe M5. Koncept i kreację przygotowała agencja GonnaBe. Media zaplanował oraz zakupił dom mediowy Initiative Media Warszawa. Za działania PR odpowiada agencja Kolterman Media Communications.