M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Lubisie komunikują prosty skład produktów

Magdalena Soroczyńska | 15 marca 2019, 06:00

Kampanię marki przygotowały: Mindshare, AdValue, Isobar i Big Picture.

Marka Lubisie startuje z nową komunikacją, której celem jest promowanie krótkiej listy składników w recepturze produktów. Od teraz na opakowaniach ciastek będzie znajdować się lupka z czytelnymi i intuicyjnymi piktogramami informującymi o prostych składnikach takich jak jajko, mleko i mąka oraz informacja, że są wypiekane, a nie smażone. Na przodzie opakowań będą także znajdować się niedawno wprowadzone hasła "tylko naturalne aromaty" oraz "bez barwników i substancji konserwujących".

Zmiany są elementem globalnej strategii producenta Mondelēz International.

Nowa kampania marki Lubisie będzie miała silne wsparcie mediowe. W kwietniu  w telewizji oraz digitalu pojawi się spot promujący krótką listę składników i zmianę opakowań.

Zakupem mediów do kampanii zajął się dom mediowy Mindshare. Za adaptację reklamy na polski rynek odpowiada AdValue. Obsługę social media powierzono agencji Isobar. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.

 

Czytaj więcej na temat: , ,