M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kupiec planuje zmiany w marketingu i silniejsze działania sprzedażowe

Serwis Dzienny | 15 lipca 2005, 00:00

Firma Kupiec Sp. z o.o., producent i dystrybutor m.in. kaszy, ryżu, fasoli, grochu itp. pod marką Kupiec, planuje rozbudowę swoich...

Firma Kupiec Sp. z o.o., producent i dystrybutor m.in. kaszy, ryżu, fasoli, grochu itp. pod marką Kupiec, planuje rozbudowę swoich struktur marketingowych, a następnie intensyfikację działań prosprzedażowych. Jak się dowiedzieliśmy, firma szuka osoby na stanowisko dyrektora (lub kierownika) marketingu, chce przebudować obecne struktury tego działu, a w planach ma też intensyfikację swoich działań marketingowych (niewykluczone też, że i reklamowych). Obecnie obowiązki szefa marketingu pełni dyrektor handlowy spółki Maciej Pawłowski, który stwierdził, że na tym etapie nie chce jednak komentować tych planów. Zaprzeczył, jakoby obecnie firma planowała lub prowadziła przetarg reklamowy, ale nie wykluczył, że w momencie, gdy zmiany w dziale marketingu Kupca dojdą do skutku, firma będzie myślala o silniejszych działaniach reklamowych wokół swojej marki. Obecnie Kupiec pracuje z kilkoma różnymi firmami reklamowymi na zasadach projektowych. Przypomnijmy, że w połowie ub.r. miała miejsce pierwsza kampania reklamowa producenta markowej kaszy i ryżu - firmy Cenos Sp. z o.o. W tym roku ta firma kontynuuje swoje działania reklamowe, deklarowała, że na kampanie w mediach przeznaczy w tym roku 3 mln zł (dla Cenosu pracują: kreatywnie - agencja Demo Effective Launching, a w zakresie mediów - m.in. agencja Umbrella). (MB)

Czytaj więcej na temat: , , , , ,