Zagranica

Lenovo rusza z pierwszą kampanią po połączeniu z IBM

Producent komputerów Lenovo Group rozpoczął swoją pierwszą kampanię reklamową od momentu połączenia 3 miesiące temu z IBM. Kampania dotyczy linii...

Producent komputerów Lenovo Group rozpoczął swoją pierwszą kampanię reklamową od momentu połączenia 3 miesiące temu z IBM. Kampania dotyczy linii tabletów ThinkPad Tablet i jest to ze strony producenta wkalkulowane ryzyko, tak aby stworzyć impakt na rynku, a dodatkowo wysłać sygnał, że Lenovo nie chce być po prostu kolejnym producentem komputerów stacjonarnych i notebooków. Tablety to zaawansowane technologicznie notebooki, które dzięki dotykowemu ekranowi LCD mogą służyć jako notatnik do odręcznego pisania. Dodatkowo Lenovo korzysta też z siły submarki ThinkPad, którą IBM mocno promował. Kampania obejmuje reklamy prasowe i internet, a przygotowała ją agencja Ogilvy & Mather z Nowego Jorku (WPP Group). Lenovo w maju br. wybrało Ogilvy do obsługi swojego globalnego budżetu głównie ze względu na długoletnią współpracę agencji z IBM. Lenovo będzie kontynuowało rozwój linii ThinkPad i ThinCenter (dwie główne marki PC-tów IBM), a na początek przyszłego roku zapowiada w Stanach Zjednoczonych premierę nowych produktów już pod własną flagą. (“Advertising Age”)