Do działu client service Focus Media Group dołączyły trzy osoby. Agnieszka Pludrak jako senior account manager oraz Natalia Sieńkowska na stanowisku projekt managerów zasiliły szeregi zespołu realizującego działania dla klienta z branży finansowej. Z kolei Paulina Pistor w roli account managera koordynuje pracę zespołu obsługującego Telewizję Polsat.
Agnieszka Pludrak odpowiada za realizację działań BTL i eventmarketingowych dla klienta z branży finansowej oraz koordynację wybranych procesów newbusinessowych. Z branżą reklamową jest związana od niemal 12 lat. Przez ostatnie 3,5 roku pracowała w Walk – najpierw jako account manager, a następnie senior account manager. Doświadczenie zawodowe zdobywała również w Unlimited, Ernst Creative i Fabryce Pomysłów. Realizowała projekty m.in. dla takich klientów jak: BSH, CEDC, Ferrero, Klosterfrau Healthcare Group, Nationale-Nederlanden, Nikon, NN Investment Partners, USP Zdrowie czy Volkswagen Samochody Użytkowe.
Natalia Sieńkowska zajmuje się opracowywaniem strategii działań promocyjnych dla obecnych i potencjalnych klientów agencji. Sieńkowska ma ponad 8-letnie doświadczenie zawodowe. Poprzednio pełniła funkcję account managera w Loyalty Point. Była również związana z IQ Marketing oraz Laboratorium Komunikacji. Realizowała akcje eventowe, CSR, konkursy i loterie konsumenckie m.in. dla: Danone, EA Sports, Ferrero, Ministerstwa Rozwoju Regionalnego, Nivei, SC Johnson, Żywca Zdrój.
Paulina Pistor jest odpowiedzialna za koordynację działań zespołu obsługującego Telewizję Polsat. Ma ponad 5-letnie doświadczenie w branży reklamowej. Wcześniej pracowała w agencji Nairobia, gdzie jako senior account executive realizowała zintegrowane projekty marketingowe m.in. dla: Colgate-Palmolive, Danone, Kompanii Piwowarskiej, Reckitt Benckisera oraz Samsunga.