Kraj

Focus Media Group wzmacnia client service

Agnieszka Pludrak, Natalia Sieńkowska i Paulina Pistor dołączyły do zespołu agencji.

Do działu client service Focus Media Group dołączyły trzy osoby. Agnieszka Pludrak jako senior account manager oraz Natalia Sieńkowska na stanowisku projekt managerów zasiliły szeregi zespołu realizującego działania dla klienta z branży finansowej. Z kolei Paulina Pistor w roli account managera koordynuje pracę zespołu obsługującego Telewizję Polsat.

Agnieszka Pludrak odpowiada za realizację działań BTL i eventmarketingowych dla klienta z branży finansowej oraz koordynację wybranych procesów newbusinessowych. Z branżą reklamową jest związana od niemal 12 lat. Przez ostatnie 3,5 roku pracowała w Walk – najpierw jako account manager, a następnie senior account manager. Doświadczenie zawodowe zdobywała również w Unlimited, Ernst Creative i Fabryce Pomysłów. Realizowała projekty m.in. dla takich klientów jak: BSH, CEDC, Ferrero, Klosterfrau Healthcare Group, Nationale-Nederlanden, Nikon, NN Investment Partners, USP Zdrowie czy Volkswagen Samochody Użytkowe.

Natalia Sieńkowska zajmuje się opracowywaniem strategii działań promocyjnych dla obecnych i potencjalnych klientów agencji. Sieńkowska ma ponad 8-letnie doświadczenie zawodowe. Poprzednio pełniła funkcję account managera w Loyalty Point. Była również związana z IQ Marketing oraz Laboratorium Komunikacji. Realizowała akcje eventowe, CSR, konkursy i loterie konsumenckie m.in. dla: Danone, EA Sports, Ferrero, Ministerstwa Rozwoju Regionalnego, Nivei, SC Johnson, Żywca Zdrój.

Paulina Pistor jest odpowiedzialna za koordynację działań zespołu obsługującego Telewizję Polsat. Ma ponad 5-letnie doświadczenie w branży reklamowej. Wcześniej pracowała w agencji Nairobia, gdzie jako senior account executive realizowała zintegrowane projekty marketingowe m.in. dla: Colgate-Palmolive, Danone, Kompanii Piwowarskiej, Reckitt Benckisera oraz Samsunga.