M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Polkomtel, Kompania Piwowarska i Wrigley korzystają latem z sieci Holiday Media

Serwis Dzienny | 18 lipca 2005, 00:00

Firmy Polkomtel, Kompania Piwowarska i Wrigley korzystają z letniej oferty Holiday Media, sieci nośników outdoorowych firmy Clear Channel przygotowanej z...

Firmy Polkomtel, Kompania Piwowarska i Wrigley korzystają z letniej oferty Holiday Media, sieci nośników outdoorowych firmy Clear Channel przygotowanej z myślą o dotarciu z reklamą do konsumentów spędzających wakacje nad morzem. Przez cały lipiec i sierpień z tablic usytuowanych w nadmorskich kurortach skorzysta Polkomtel, który będzie eksponował za ich pośrednictwem numer ratunkowy. Kompania Piwowarska będzie reklamowała w ten sposób piwo smakowe Redd's. Wrigley zarezerwował w lipcu powierzchnie dla kampanii gumy Juicy Fruit. Sieć Holiday Media to 956 powierzchni reklamowych usytuowanych w pasie całego wybrzeża bałtyckiego, na plażach, na deptakach, przy ciągach handlowych i w centrach, w formacie 1,2 x 1,8 m. Zasięg sieci to 27 nadmorskich miejscowości. Wynajęcie jednej powierzchni kosztuje 830 zł (cena netto). (MKS)

Czytaj więcej na temat: , , , , ,