Portal Onet.pl (Ringier Axel Springer Polska) oprócz rozwijanych od trzech lat formatów wideo w tegorocznej wiosennej ofercie programowej chce rozwinąć ofertę audio – podcastów. Cykliczne programy wideo, ze znanymi prowadzącymi, emitowane nie tylko na stronach portalu, ale także np. w YouTube czy mediach społecznościowych, pozwalają Onetowi konkurować o pieniądze reklamodawców z tradycyjnymi nadawcami telewizyjnymi.
Aleksander Kutela, wiceprezes Ringier Axel Springer Polska, przekonuje, że decyzja o zaangażowanie w produkcję dobrych jakościowo formatów wideo sprzed trzech lat była właściwa i przełożyła się na sukces komercyjny portalu. Teraz Onet chciałby to powtórzyć z formatami audio – podcastami, co miałoby pozwolić konkurować np. z tradycyjnym radiem. Onet przekonuje, że skupia swoją uwagę na treściach, które są dostępne dla użytkowników o dowolnej porze, na dowolnym nośniku i kanale oraz w dowolnym formacie.
Podcasty dla Onetu będą nagrywali m.in.: Tamara Arciuch i Bartek Kasprzykowski, Rafał Gębura, Tomasz Kin, Bartosz Węglarczyk oraz Marcin Zawada.
Portal zdecydował się kontynuować większość dotychczasowych formatów wideo, m.in. ze sztandarowym “Onet rano”, z dotychczasowymi prowadzącymi, wśród nowych dołączy np. Beata Sadowska z programem “Dobry start”.
Portal będzie kontynuował produkcje branded content (w ub.r. był to m.in. cykl 12 talk-show dla marki piwa Okocim, Carlsberg Polska). Teraz dla marki piwa Łomża (Van Pur) powstał siedmioodcinkowy cykl dokumentalny pt. “Swoją drogą”, do którego zaproszono cenionych polskich reżyserów – m.in. Anetę Kopacz, Grzegorza Jankowskiego czy Krzysztofa Maternę.