Kraj

Onet chce rozwinąć ofertę audio

Oprócz produkcji wideo tej wiosny portal stawia na podcasty.

Onet chce rozwinąć ofertę audio
Portal Onet.pl (Ringier Axel Springer Polska) oprócz rozwijanych od trzech lat formatów wideo w tegorocznej wiosennej ofercie programowej chce rozwinąć ofertę audio – podcastów. Cykliczne programy wideo, ze znanymi prowadzącymi, emitowane nie tylko na stronach portalu, ale także np. w YouTube czy mediach społecznościowych, pozwalają Onetowi konkurować o pieniądze reklamodawców z tradycyjnymi nadawcami telewizyjnymi.

Aleksander Kutela, wiceprezes Ringier Axel Springer Polska, przekonuje, że decyzja o zaangażowanie w produkcję dobrych jakościowo formatów wideo sprzed trzech lat była właściwa i przełożyła się na sukces komercyjny portalu. Teraz Onet chciałby to powtórzyć z formatami audio – podcastami, co miałoby pozwolić konkurować np. z tradycyjnym radiem. Onet przekonuje, że skupia swoją uwagę na treściach, które są dostępne dla użytkowników o dowolnej porze, na dowolnym nośniku i kanale oraz w dowolnym formacie.

Podcasty dla Onetu będą nagrywali m.in.: Tamara Arciuch i Bartek Kasprzykowski, Rafał Gębura, Tomasz Kin, Bartosz Węglarczyk oraz Marcin Zawada.

Portal zdecydował się kontynuować większość dotychczasowych formatów wideo, m.in. ze sztandarowym “Onet rano”, z dotychczasowymi prowadzącymi, wśród nowych dołączy np. Beata Sadowska z programem “Dobry start”.

Portal będzie kontynuował produkcje branded content (w ub.r. był to m.in. cykl 12 talk-show dla marki piwa Okocim, Carlsberg Polska). Teraz dla marki piwa Łomża (Van Pur) powstał siedmioodcinkowy cykl dokumentalny pt. “Swoją drogą”, do którego zaproszono cenionych polskich reżyserów – m.in. Anetę Kopacz, Grzegorza Jankowskiego czy Krzysztofa Maternę.

Tagi