Rusza ogólnopolska kampania edukacyjna z okazji Światowego Dnia Osób z Zespołem Downa. Osią kampanii jest spot, który ma obalać stereotypy związane z tą chorobą. Akcja jest komunikowana w internecie, prasie i na outdoorze. Towarzyszy jej wsparcie PR.
W ramach kampanii każdy może okazać solidarność z osobami dotkniętymi zespołem Downa, udostępniając w mediach społecznościowych zdjęcie kolorowych skarpetek nie do pary, symbolizujących różnorodność genetyczną, z hasztagiem #ZespolKolorowychSkarpetek. Można je nabyć m.in. w sklepie Many Mornings – jeśli zakupu dokona się dzisiaj, to firma ta przekaże 21 proc. na wsparcie Stowarzyszenia Bardziej Kochani.
Kampania realizowana jest przez zespół Digital Resolution (Grupa OMD), a jej organizatorką i pomysłodawczynią jest Kaja Bielawska, pracująca w tej agencji. Reżyserem spotu jest Bartłomiej Szkop, za jego produkcję odpowiadają: Dorota Konarska i Łukasz Genczelewski. Za kreację, montaż, postprodukcję odpowiada Bartek Woziwodzki z Tribal Media.