M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Maspex wraz z partnerami tworzy Annual Food Agenda

Magdalena Soroczyńska | 22 marca 2019, 06:00

W projekcie biorą udział: Polska, Hiszpania i Wielka Brytania.

Maspex w ramach EIT Food współtworzy projekt Annual Food Agenda. Ta europejska inicjatywa skupia się na angażowaniu konsumentów oraz inspirowaniu najmłodszych do poznawania tematów związanych z żywnością. Współpracując z partnerami z całej Europy, Maspex przez cały rok prowadzi projekty edukacyjne i komunikacyjne – pierwsza inicjatywa to warsztaty dla dzieci organizowane z Instytutem Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności PAN w Olsztynie.

W ciągu roku partnerzy zorganizują 32 tematyczne wydarzenia w Polsce, Hiszpanii i Wielkiej Brytanii. Każde ma inspirować różne grupy odbiorców, a zwłaszcza najmłodszych konsumentów i przedstawicieli branży spożywczej.

Zaplanowane działania skupiają się wokół czterech obszarów. Pierwszy, trwający właśnie, poświecono zaufaniu do żywności Podczas warsztatów w siedzibie PAN w Olsztynie oraz w szkołach dzieci uczą się, jak dzięki nowoczesnej aparaturze sprawdzać skład chemiczny i walory produktów, a także jakie są metody badań żywności i jak czytać etykiety produktów spożywczych. 

Czytaj więcej na temat: ,