Kraj

Wprowadzenie Euphorii Calvina Kleina wielkim wydarzeniem dla marki

Spółka Diparlux, dystrybutor m.in. kosmetyków selektywnych, wprowadzi na rynek nowy zapach kobiecy Euphoria marki Calvin Klein. Jak powiedział Jakub Bartela,...

Spółka Diparlux, dystrybutor m.in. kosmetyków selektywnych, wprowadzi na rynek nowy zapach kobiecy Euphoria marki Calvin Klein. Jak powiedział Jakub Bartela, brand manager m.in. brandu Calvin Klein w firmie Diparlux, pod względem wydatków na promocję oraz kampanię reklamową będzie to największe wydarzenie tej marki od trzech lat. W kampanii reklamowej wystąpi znana modelka Natalia Vodianowa. Działania reklamowe ruszą wczesną jesienią tego roku. W ramach kampanii zostaną wykorzystane m.in. rozkładówki (np. w “Twoim Stylu”, “Elle”, “Vivie!”, “Cosmopolitan”), sampling produktu w “Twoim Stylu” i “Elle”. Kampania zostanie przygotowana i przeprowadzona we własnym zakresie przez Diparlux. Zapach Euphoria będzie dostępny w sprzedaży pod koniec września tego roku. Sugerowana cena produktu w opakowaniu 50 ml będzie wynosiła 295 zł. W opinii Barteli w Polsce największe obroty generują zapachy w opakowaniach 30 ml. Wynika to z tego, że Polki bardzo lubią nowości i dlatego często kupują mniejsze opakowania. Sugerowana cena Euphorii w opakowaniu 30 ml będzie wynosić 190 zł. (JD)