Spółka Diparlux, dystrybutor m.in. kosmetyków selektywnych, wprowadzi na rynek nowy zapach kobiecy Euphoria marki Calvin Klein. Jak powiedział Jakub Bartela, brand manager m.in. brandu Calvin Klein w firmie Diparlux, pod względem wydatków na promocję oraz kampanię reklamową będzie to największe wydarzenie tej marki od trzech lat. W kampanii reklamowej wystąpi znana modelka Natalia Vodianowa. Działania reklamowe ruszą wczesną jesienią tego roku. W ramach kampanii zostaną wykorzystane m.in. rozkładówki (np. w “Twoim Stylu”, “Elle”, “Vivie!”, “Cosmopolitan”), sampling produktu w “Twoim Stylu” i “Elle”. Kampania zostanie przygotowana i przeprowadzona we własnym zakresie przez Diparlux. Zapach Euphoria będzie dostępny w sprzedaży pod koniec września tego roku. Sugerowana cena produktu w opakowaniu 50 ml będzie wynosiła 295 zł. W opinii Barteli w Polsce największe obroty generują zapachy w opakowaniach 30 ml. Wynika to z tego, że Polki bardzo lubią nowości i dlatego często kupują mniejsze opakowania. Sugerowana cena Euphorii w opakowaniu 30 ml będzie wynosić 190 zł. (JD)