Kraj

Żywiec Zdrój reklamuje w telewizji wody smakowe

Żywiec Zdrój należący do francuskiego koncernu Danone wraz z kampanią reklamową wody mineralnej Żywiec Zdrój rozpoczął kampanię telewizyjną promującą warianty...

Żywiec Zdrój należący do francuskiego koncernu Danone wraz z kampanią reklamową wody mineralnej Żywiec Zdrój rozpoczął kampanię telewizyjną promującą warianty smakowe tej wody o nazwie Smako-Łyk. W filmie widzimy, jak woda z górskiego strumienia z ogromną siłą rozbija cytrynę na różne kawałki, a efektem zderzenia wody z cytrusami jest nowa woda smakowa – właśnie Żywiec Zdrój Smako-Łyk. Pomysł filmu reklamowego nawiązuje do przesłania z poprzedniego filmu pt. “Żywiec Zdrój – siła z gór”. Hasło obecnej kampanii to: “Żywiec Zdrój – siła z gór. Smak z owoców”. Kampania telewizyjna potrwa do września i będzie emitowana w stacjach: TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TV4, TVN Siedem, Canal Plus, Ale Kino, Canal Plus Sport, Romantica. Kreację przygotowała agencja Euro RSCG Warsaw, planowaniem i zakupem czasu antenowego zajął się dom mediowy MediaCom Warszawa. (MB)