Kraj

Klif inwestuje w wizerunek

Kampania reklamowa wykorzystuje takie kanały jak: OOH, radio, online, social media oraz spoty reklamowe, które będę emitowane w warszawskich kinach studyjnych.

Dom Mody Klif w Warszawie i Galeria Klif w Gdyni prezentuje nową strategię komunikacji oraz linię kreatywną pod hasłem “Klif. Otwarty na…”, która zapowiada otwieranie się marki na nowości, lokalne inicjatywy, a przede wszystkim na ludzi i ich wzajemne relacje. Podstawą strategii komunikacji jest kampania wizerunkowa, w której główną rolę odgrywają relacje łączące pokolenia, przyjaciół, bliskich.

Kampania reklamowa wykorzystuje takie kanały jak: OOH, radio, online (miks różnych formatów, w tym mocny nacisk na formaty wideo), social media oraz spoty reklamowe, które  będę emitowane w warszawskich kinach studyjnych.

Fotografie wykonał Paweł Fabjański. Podczas sesji powstał także film wizerunkowy, którego reżyserem jest Alan William.

Za kreację odpowiada agencja Plej, natomiast wsparciem w komunikacji i działaniach PR Domu Mody Klif w Warszawie zajmuje się agencja Great Minds, Galerii Klif w Gdyni – agencja Inntu.