Kraj

Siemens i Era GSM reklamują telefon M65

Kampania reklamowa organizowana jako wsparcie konkursu Ery kierowana jest do nabywców aparatu Siemens M65 lub zestawu M65 z uchwytem rowerowym....

Kampania reklamowa organizowana jako wsparcie konkursu Ery kierowana jest do nabywców aparatu Siemens M65 lub zestawu M65 z uchwytem rowerowym. Kreację reklamową przygotowała agencja McCann-Erickson Polska, zaś za mediaplan odpowiedzialny jest Media Direction OMD. Kampania potrwa 4 tygodnie, do 15 sierpnia br. Grupę docelową stanowią osoby w wieku 20-35 lat. Plan mediowy uwzględnia takie tytuły jak: “Gazeta Wyborcza” (dodatek sportowy oraz “Co jest grane”), “Fakt”, “Newsweek”, “Przekrój”, “Polityka”, “Ozon” i “Auto Świat”. Na antenie radiowej spoty emitowane będą przez RMF FM, Radio Zet, PR3 oraz Antyradio. Internetowa część kampanii ukaże się na stronach: Bike World, BMX, Bike, Extreme Sport, Onet (wortale Adrenalina, Globtroter oraz Wyprawy), Xsport, Sports.pl, Wirtualna Polska (sekcja Sport oraz Turystyka), VTrip.pl oraz Gazeta.pl (Logo). Bannery umieszczone zostaną również w komunikatorach Gadu-Gadu oraz Tlen.pl. (MS)