Kraj

Digital One przygotowała serwis internetowy dla marki Mirena

Agencja interaktywna Digital One przygotowała serwis internetowy dla marki Mirena, leku etycznego z portfolio firmy farmaceutycznej Schering Polska. Serwis skierowany...

Agencja interaktywna Digital One przygotowała serwis internetowy dla marki Mirena, leku etycznego z portfolio firmy farmaceutycznej Schering Polska. Serwis skierowany jest do kobiet poszukujących alternatywnej do pigułek antykoncepcyjnych metody zapobiegania ciąży, a jego zadaniem jest zwiększenie świadomości marki wśród kobiet, ułatwienie dotarcia do produktu oraz do lekarzy ginekologów. Jako lek etyczny Mirena nie może być reklamowana w kampaniach ATL. Przygotowane serwisy stanowią element kampanii informacyjnej na temat marki. Serwis internetowy został przygotowany tak, aby zachować wizualną spójność z międzynarodową identyfikacją marki. – Jest to już kolejny projekt interaktywny przygotowany przez agencję dla firmy Schering Polska w ramach długofalowej współpracy, co pozwala na bieżąco identyfikować potrzeby marki i dostarczać rozwiązań łączących różne grupy docelowe w ramach jednego projektu – mówi Olgierd Cygan, managing director Digital One. Projekt przygotowany dla Schering Polska jest kolejnym projektem Digital One dla branży farmaceutycznej. Wraz z przyłączeniem do sieci Euro RSCG agencja Digital One zyskała dodatkowy dostęp do platformy Euro RSCG Life oferującej światowe know-how i doświadczenie zagranicznych sieciowych agencji Euro RSCG w dziedzinie healthcare. Budżet serwisu Mireny nie został ujawniony. (PM)