Sieć multibrandowa Sizeer wystartowała z kampanią, w której pokazuje, jak zostać „bohaterem ulicy”. Przewodnikami po świecie streetwearu są: Outman, Outfoot i Outfit – trójka street heroes, którzy pokazują, co, jak, gdzie i dlaczego kupić, aby stworzyć streetwearowe stylizacje, zaistnieć na ulicach miast i stać się pewnym siebie. Kampania obejmuje zasięgiem Polskę oraz kraje regionu Europy Środkowej i Wschodniej, gdzie obecny jest Sizeer.
Koncepcja kreacji zainspirowana została premierami filmów o superbohaterach, w które obfitować będzie 2019 r. Natomiast kanwą konstrukcji reżyserskiej materiałów wizerunkowych stała się postać Michaela Peña i jego sposobu opowiadania zdarzeń. Każdy z filmów kończy wizerunek kozy, która jest nie tylko pupilem teamu Street Heroes – jej postać to mrugnięcie okiem do odbiorcy, a zarazem lejtmotyw komunikacji.
Reklamy pojawią się w sieci kin oraz w serwisach YouTube, Facebook oraz Instagram. Towarzyszą im działania w centrach handlowych, a uzupełnieniem całości jest 20 krótkich filmów produktowych, a także zdjęcia składające się na lookbook nowej kolekcji. Za produkcję materiałów odpowiada BRPD Films, natomiast koncepcja została przygotowana przez zespół Sizeer.