Kraj

Unimil chce się rozwijać w e-commerce

W tym celu nawiązał strategiczną współpracę z Primavera Parfum, firmą zajmującą się sprzedażą internetową kosmetyków.

Unimil, będący częścią globalnego koncernu Lifestyles, poinformował, że zamierza mocno inwestować w rozwój swoich marek w kanale e-commerce. W tym celu nawiązał strategiczną współpracę z Primavera Parfum, firmą zajmującą się sprzedażą internetową kosmetyków.

 – Początek współpracy zaowocował stworzeniem nowego sklepu internetowego sklep.skyn.pl oraz producenckiej strefy marek na portalu Allegro. Dalszymi krokami będzie rozwój dystrybucji numerycznej w sklepach internetowych oraz prowadzenie wspólnej strategii promocyjnej. Unimil relokuje również kampanie marketingowe do rynku digital – zapowiada Grzegorz Dmytrzak, key account manager koncernu Lifestyles.

Jak podaje Unimil, obecna wartość rynku prezerwatyw w Polsce szacowana jest na około 120 mln zł, z czego ponad 90% udział należy do dwóch firm – Unimil i Durex.

W dotychczasowym portfelu produktowym Primavera Parfum znajduje się kilkadziesiąt tysięcy referencji perfum, kosmetyków do makijażu i pielęgnacji, produktów do stylizacji włosów w pełnym przekroju od pozycji massmarketowych po artykuły z najwyższej luksusowej półki oraz niszowe.