M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Publicis Groupe Polska rozwija model Power of One

Tomasz Wygnański | 28 marca 2019, 06:00

Grupa przekształca się w zintegrowaną platformę.

– Istotą Power of One jest stworzenie nowoczesnej organizacji, znoszącej bariery pomiędzy poszczególnymi obszarami kompetencji przy jednoczesnym wykorzystaniu potencjału, talentów i możliwości, które daje zintegrowana platforma komunikacyjna, jaką staje się Grupa Publicis – mówią Piotr Piętka i Tomasz Pawlikowski (na zdj.), Co-CEOs Publicis Groupe w Polsce. – W centrum naszego zainteresowania jest klient, jego transformacja w sferze komunikacji i biznesu oraz budowanie relacji z jego konsumentami w całym obszarze sprzedaży i marketingu. Chcemy wziąć odpowiedzialność za jakość tych relacji, gdyż wierzymy, że to one są głównym motorem wzrostu wartości marek, a klienci szukają dzisiaj prawdziwych partnerów biznesowych, gwarantujących rentowny wzrost ich biznesu.

Do roli liderów Power of One powoływani będą menedżerowie poszczególnych agencji grupy, posiadający interdyscyplinarną wiedzę oraz kompetencje w zakresie obsługi klientów. Ich zadaniem będzie identyfikacja potrzeb klientów i projektowanie dla nich rozwiązań wykorzystujących specjalistyczną wiedzę rozwijaną w precyzyjnie zdefiniowanych obszarach kompetencyjnych.

Zdefiniowane w Grupie obszary kompetencyjne obejmują: data science - zarządzane przez Annę Sakowicz, chief data & analytics officera Publicis Groupe Polska; Creative & Content – którym pokieruje  Marek Gargała, obejmując  stanowisko operating director creative resources Publicis Groupe Polska; Commerce - będzie zarządzany przez Krzysztofa Andrzejczaka, chief commerce Officera Publicis Groupe Polska; Media - podlegający Piotrowi Piętce, Co-CEO Publicis Groupe w Polsce;  Public Relations – zarządzany przez Sebastiana Hejnowskiego i Sebastiana Stępaka (general managera MSL); Production –  zarządzanym przez Katarzynę Lisicką, general managera Prodigious; Investment  -  zarządzane jest przez Iwonę Jaśkiewicz-Kunderę, chief investment officera.

Wraz z wdrożeniem modelu Power of One w Polsce Sebastian Hejnowski, powołany został na nowo utworzone stanowisko chief growth officera Publicis Groupe i będzie odpowiadał za realizację strategii identyfikacji oraz pozyskiwania nowego biznesu dla całej grupy w oparciu o założenia Power of One.

Stanowisko chief communications officera obejmuje Piotr Ruszak, dotychczas practice lead communications Publicis Media, który będzie odpowiadał za strategię komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej grupy.

Czytaj więcej na temat: , ,