M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Pekao kontynuuje ofensywę reklamową

Maciej Burlikowski | 29 marca 2019, 06:00

Po fazie wizerunkowej - z Andrzejem Bargielem, rusza część już stricte produktowa, kampania pożyczki gotówkowej - z Barbarą Wrońską.

Bank Pekao SA kontynuuje swoją ofensywę reklamową w ramach nowego formatu - po rozpoczętej w lutym fazie wizerunkowo- produktowej (kampanii kont Przekorzystnych) z udziałem himalaisty i skialpinisty Andrzeja Bargiela bank rozpoczyna nową odsłonę kampanii reklamowej "Bierz życie za rogi", z udziałem wokalistki, kompozytorki i autorki tekstów Barbary Wrońskiej. Historia "brania życia za rogi” (nowego motto kampanii reklamowych Pekao) jest w przypadku artystki związana z decyzją o rozpoczęciu solowej kariery po latach gry w zespole. Mimo aktywnego życia rodzinnego i różnych przeciwności losu Barbara Wrońska wydała w ubiegłym roku swoją pierwszą płytę. Została za nią nominowana do nagrody Fryderyki. W reklamie pożyczki, bank wykorzystuje jej utwór "Nie czekaj”.

- Chcemy przedstawiać szeroko osoby, które nie boją się stawiać czoła przeciwnościom losu i dążą do spełniania swoich wielkich marzeń. Barbara Wrońska opowiada swoją historię w naszej kampanii. To kolejna odsłona komunikacji wokół hasła "Bierz życie za rogi”, promującej odwagę, by podążać własną drogą, samodzielność, przedsiębiorczość i determinację – mówi Marcin Marjański, dyrektor departamentu marketingu, komunikacji i badań w Pekao SA.
­
W ten sposób Pekao promuje ofertę pożyczek gotówkowych. Bank chwali się, że w minionym roku jego portfel pożyczek konsumenckich wzrósł o 15 proc. do ponad 12 mld zł, a jego klienci coraz chętniej korzystają z pożyczek online - w bankowości elektronicznej czy przez aplikacje mobilne. Kampania wspiera sprzedaż pożyczek gotówkowych. Klienci nieposiadający pożyczek w Banku Pekao mogą liczyć na promocyjne warunki: 0 proc. prowizji oraz oprocentowanie na poziomie 6,99 proc., (RSSO 7,18 proc.). Oferta jest dostępna dla okresów kredytowania do 12 miesięcy oraz pożyczek do 150 tys. zł.

- Nasze pożyczki gotówkowe cieszą się dużym zainteresowaniem. Dzięki szerokiej sieci placówek oraz dostępności pożyczki online przez telefon czy komputer, docieramy do każdego miejsca w Polsce. Chcemy wspierać realizację planów klientów tu i teraz, "idąc im na rękę” z atrakcyjną pożyczką dostępną w najwygodniejszy dla nich sposób - mówi Wojciech Werochowski, odpowiedzialny w Pekao za produkty kredytowe dla klientów detalicznych.

Kampania obejmuje telewizję i internet, uzupełnione kampanią w kinach i reklamą w komunikacji miejskiej. Kampania została przygotowana we współpracy z agencją McCann Worldgroup. Spot reklamowy wyprodukowała agencja McCann Worldgroup i dom produkcyjny Lucky Luciano. Media zakupił FullSix Media Poland (Havas Media Group).

Czytaj więcej na temat: