M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Internauci zdecydowali - Jalapeño Burger wraca do menu McDonald's

Maciej Florek | 29 marca 2019, 06:00

Działania kontentowe prowadzone są na Facebooku, Instagranie (Instastories) i za pomocą aplikacji mobilnej. Kampanię realizuje Isobar Polska.

Dzięki Jalapeño Challenge internauci mogli zdecydować, czy do McDonald’s powróci Jalapeño Burger. To pierwsza polska inicjatywna, w wyniku której klienci mieli możliwość wpłynąć na menu McDonald's. 

Realizowana przez agencję Isobar Polska kampania ruszyła w środę 27 marca na kanałach własnych McDonald’s. Po kilku godzinach pod filmami wideo będącymi częścią kampanii było ponad 100 tys. reakcji. Działania kontentowe prowadzone są na Facebooku, Instagranie (Instastories) i za pomocą aplikacji mobilnej. Kampania oparta jest na serii humorystycznych wideo, których bohaterem jest José Arcos Dorados - mieszkający w Polsce Meksykanin, który bardziej niż wszystko inne na świecie kocha Jalapeño Burgera.
 
Za koncept kreatywny i działania w social mediach odpowiada agencja Isobar (Dentsu Aegis Network Polska). Kontent wideo wyprodukowało Sputnik Studio, za dźwięk odpowiada Głośno, a za postprodukcję Post.film. Media dla tego klient planuje i kupuje OMD. 

Czytaj więcej na temat: ,