M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Alfa Romeo łączy w kampanii gaming i muzykę [wideo]

Paweł Piasecki | 29 marca 2019, 06:00

Kampanię "Soundtrack", wykorzystującą melodię "Ody do radości" z IX Symfonii Beethovena, Fiat Chrysler zrealizował we współpracy z Unity Technologies.

Gra wideo 3D Alfa Romeo Experience, stworzona na potrzeby kampanii włoskiej marki samochodowej na rynku amerykańskim, jest dostępna na komputerach stacjonarnych, tabletach i telefonach komórkowych. Użytkownicy wybierają jeden z reklamowanych w kampanii modeli - Stelvio Quadrifoglio lub Giulia Quadrifoglio, aby następnie testować swe umiejętności na torze wyścigowym.

Skierowana głównie do młodszych odbiorców kampania obejmuje też 90-sekundowy film "The New Sound of Joy" nakręcony z udziałem zawodowych kierowców rajdowych na torze Autodromo Nazionale Monza. Tor występuje tu w roli gigantycznego instrumentu, na którym "grają" kierowcy i w niezwykłych układach choreograficznych odtwarzają uwspółcześnioną wersję "Ody do radości". Alfa Romeo udostępniła też wideo pokazujące kulisy kręcenia filmu, którego reżyserem jest Lino Russell.

Kampania "Soundtrack" jest obecnie prowadzona na kanałach Alfa Romeo na YouTubie, Facebooku i Twitterze. Spot telewizyjny będzie pokazywany w marcu podczas turnieju koszykarskiego NCAA na kanałach CBS, TNT i TruTV.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,