Kraj

Engine stworzyła nową witrynę Heyah

Agencja interaktywna Engine wykonała nowy serwis internetowy dla marki Heyah (Polska Telefonia Cyfrowa). Witryna ma nowy design (choć przy utrzymaniu...

Agencja interaktywna Engine wykonała nowy serwis internetowy dla marki Heyah (Polska Telefonia Cyfrowa). Witryna ma nowy design (choć przy utrzymaniu dotychczasowej kolorystyki, charakterystycznej wizualizacji dla tej marki) oraz nową strukturę. Poprawiono sposób nawigacji i architekturę. Powstał m.in. dział Styl poświęcony wyłącznie rozrywce i zainteresowaniom (informacje na temat wydarzeń związanych z muzyką, modą, filmem, sportami ekstremalnymi itp.). Agata Borowska, rzecznik Heyah, mówi: – Internet to jeden z podstawowych kanałów komunikacji z naszymi użytkownikami. Witryna jest nie tylko źródłem informacji o ofercie marki, o proponowanych usługach czy formach rozrywki, ale zapewnia również swobodę w samodzielnym zarządzaniu telefonem, np. włączanie i wyłączanie usług czy kontrola stanu konta i jego doładowywanie. Jednym z kluczowych elementów serwisu, obok informacji o marce i usługach, pozostaje Klub Heyah – jego funkcjonowanie opiera się na aktywności internetowej i SMS-owej (obecnie jest w nim zarejestrowanych ponad 200 tys. aktywnych użytkowników). Engine wygrała budżet na wykonanie i prowadzenie nowej wersji serwisu Heyah w przetargu, autorem poprzedniej wersji była agencja FF Creation. (MB)