M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

ODD będzie pracować dla Marksa & Spencera

( red. ) | 1 kwietnia 2019, 06:00

Niezależna londyńska agencja zajmie się reklamą działu odzież i dom, a Grey London będzie nadal obsługiwać dział spożywczy M&S.

Grey London odpowiadał za kreację wszystkich reklam dla Marks & Spencer na rynku brytyjskim od 2016 r., ale w kwietniu 2018 r. detalista podjął decyzję o stworzeniu w obrębie działu marketingu osobnych pionów spożywczego i odzieżowego. Nie ujawniono, czy Grey brał udział w obecnym przetargu, w wyniku którego reklamy działu odzież i dom powierzono agencji ODD. Dwa działy M&S po raz pierwszy prowadziły osobne kampanie świąteczne w grudniu ub.r.

Nathan Ansell, dyrektor marketingu odzieży w M&S powiedział, że marka potrzebowała "bardziej ukierunkowanego, inspirującego i istotnego dla klientów marketingu", by odbudować swoją pozycję jako eksperta od stylu. Firma zamierza kontynuować strategię digital-first zastosowaną m.in. w kampanii linii odzieży damskiej Holly’s Must Haves oraz lepiej wykorzystywać dane w kampaniach cross-channel.

Agencja ODD została założona przez Simona Glovera (dyrektor zarządzający) i Nicka Sticlanda (dyrektor kreatywny) w 2004 r. Ma wielu klientów z obszaru odzieżowego i lifestyle'owego, w tym River Island, Doc Martens, Primark i Levi's.

(TheDrum.com)

Czytaj więcej na temat: , , , ,