M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Ronaldinho w kampanii Warki

Maciej Burlikowski | 2 kwietnia 2019, 06:00

Nagrody za 24,6 mln zł w loterii marki.

Grupa Żywiec, drugi po Kompanii Piwowarskiej producent piwa w kraju, do tegorocznej kampanii Warki, jednej z kluczowych swoich marek, zdecydowała się zatrudnić byłego brazylijskiego piłkarza Ronaldinho. Jego wizerunek znalazł się na opakowaniach Warki oraz w materiałach promocyjnych.

Dla konsumentów tej marki piwa producent organizuje loterię, która potrwa do końca lipca br. Można w niej wygrać wyjazd na mecz UEFA Super Cup 2019 w Stambule oraz 9 mln piw Warka Jasne Pełne (łączna wartość puli nagród to 24,6 mln zł).

- Warka ma silne futbolowe korzenie i od lat towarzyszy kibicom w najważniejszych dla nich momentach piłkarskich emocji. Takich, jakich przez lata dostarczał właśnie Ronaldinho. I takich, jak co roku dostarcza nam UEFA SuperCup, w którym rywalizują najlepsze kluby europejskie - mówi Tomasz Hadam, senior brand manager Warki w Grupie Żywiec. – Warka jako sponsor UEFA Europa League daje polskim kibicom unikatową okazję znalezienia się na tym prestiżowym meczu 14 sierpnia w Stambule.

Organizatorem loterii jest agencja G3. Kreację komunikacji z udziałem Ronaldinho przygotowała Agencja 2012, która odpowiada również za działania ATL Warki. Materiały BTL i opakowania stworzyła agencja Global Shopper Marketing. Planowaniem i zakupem mediów w zajmuje się dom mediowy Starcom. Za działania w kanale digital i w social mediach odpowiada agencja The Digitals, a wsparcie PR zapewnia Agencja Roots.

Ronaldinho to jeden z najsłynniejszych piłkarzy naszych czasów, laureat Złotej Piłki, zdobywca tytułów Piłkarza Roku UEFA oraz FIFA, zwycięzca Ligi Mistrzów. W ub.r. zakończył karierę piłkarską.

Czytaj więcej na temat: , ,