M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Bartłomiej Brzoskowski strategy directorem Kamikaze

Maciej Florek | 2 kwietnia 2019, 06:00

Z agencją związany jest od półtora roku.

Bartłomiej Brzoskowski awansuje w agencji Kamikaze i obejmuje nowo utworzone stanowisko strategy directora. Od czasu kiedy dołączył do agencji półtora roku temu, pełnił w niej funkcję senior strategy plannera.

Jego zakres obowiązków obejmie m.in.: współpracę z zespołem strategów agencji w zakresie badań i analiz, współpracę z klientami agencji w zakresie budowania i weryfikowania strategii działań, współpracę z działem kreacji oraz działem mediowym, budowę kompetencji zespołów agencji w zakresie strategii komunikacji marki, tworzenie i konsultację ofert agencji oraz reprezentowanie agencji w ramach zespołów roboczych grupy Altavia (do której należy agencja Kamikaze).

Brzoskowski ma dziewięcioletnie doświadczenie w pracy w branży reklamowej. Karierę rozpoczynał w agencji Digital One (obecnie Deloitte Digital), jako social media specialist, a później social media manager. W latach 2012-2014 pracował w agencji FaceAddicted (obecnie F11) jako social media director & client service director, a od 2014 r. do 2017 r. w agencji Fenomem (obecnie Feno) jako media director, a potem account director.

Czytaj więcej na temat: ,