M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Grupa Ströer reorganizuje dział sprzedaży reklam online

Maciej Florek | 2 kwietnia 2019, 06:00

- Wydawcom zaproponujemy kontynuację współpracy poprzez należącą do Grupy Ströer firmę Yieldlove, lidera w obszarze reklamy programmatic na niemieckim rynku - mówi Marcin Gudowicz, wiceprezes Grupy Ströer.

Ströer Digital Media, która reprezentowała ok. 400 stron i serwisów internetowych, dla których generuje przychody reklamowe poprzez sprzedaż kampanii dedykowanych, zasięgowych oraz targetowanych behawioralnie, jest w fazie reorganizacji. - Biorąc pod uwagę sytuację w poszczególnych segmentach rynku reklamowego, zdecydowaliśmy się zreorganizować naszą działalność w obszarze reklamy online. Wydawcom zaproponujemy kontynuację współpracy poprzez należącą do Grupy Ströer firmę Yieldlove, lidera w obszarze reklamy programmatic na niemieckim rynku - mówi Marcin Gudowicz, wiceprezes Grupy Ströer. Dodaje, że Grupa Ströer jednocześnie zachowa kompetencje w obszarze digital - w strukturach firmy zostają osoby z wieloletnim doświadczeniem w sprzedaży kampanii online. - Nadal będziemy oferować klientom planowanie kampanii online jako uzupełnienie działań w OOH. W naszej ofercie pozostaje także AdReport, który w najbliższej przyszłości zamierzamy rozwinąć i uzupełnić o nowe funkcjonalności - twierdzi Gudowicz.

Ströer Digital Media powstała w wyniku przejęcia przez Grupę Ströer firmy Goldbach Audience w Polsce, co wydarzyło się na początku 2016 r.

Czytaj więcej na temat: ,