M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Igor Przespolewski na czele działu marketingu Multikina

Magdalena Soroczyńska | 3 kwietnia 2019, 06:00

Zastąpił Edytę Pawłowicz-Ziurkowską.

Igor Przespolewski awansował na stanowisko head of marketing sieci Multikino. Zastąpił Edytę Pawłowicz-Ziurkowską, która po 14 latach pożegnała się z firmą. Zajmie się realizację strategii marketingowo-komunikacyjnej Multikina i poszukiwaniem nowych kierunków rozwoju biznesu. Będzie raportował bezpośrednio do Mariusza Spisza, commercial directora spółki.

Igor Przespolewski od 9 lat zajmuje się marketingiem. W Multikinie pracuje od 2013 r. Przez ostatnie lata pełnił funkcję marketing managera. Wcześniej pracował dla marek Japan Tobacco International i w Grupie Novartis.

Czytaj więcej na temat: ,