M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Carat, Dentsu X i Isobar realizują kampanię z loterię dla Arla Apetina

Magdalena Soroczyńska | 3 kwietnia 2019, 06:00

Marka Arla dołączyła do klientów Dentsu X i Isobar w tym miesiącu.

Agencje należące do grupy Dentsu Aegis Network są odpowiedzialne za przeprowadzenie kampanii z loterią dla marki Arla Apetina. Celem promocji "Podkręć smak z Apetiną” jest zwiększenie sprzedaży produktów Apetina oraz popularyzacja serków jako dodatków do prostych i szybkich dań na ciepło. Loteria odbędzie się w dniach 2.05-14.06.

Działania Dentsu X obejmują koncepcję, przygotowanie oraz obsługę loterii konsumenckiej, kreację i przygotowanie witryny internetowej z loterią oraz przygotowanie key visuals i materiałów POS. Isobar zajął się web developmentem strony. Carat opracował strategię kampanii i zajął się zakupem mediów.
 
Arla dołączyła do klientów Dentsu X i Isobar w tym miesiącu, ale koncern związany jest z grupą Dentsu Aegis Network od ponad 5 lat. Dom mediowy Carat współpracuje z firmą od 2004 r., odpowiadając za obsługę mediową marek: Lurpak, Castello, Arla Protein oraz Apetina. Do tej pory działania realizowane były z wykorzystaniem TV (w tym product placement), digital (kampanie display, search, social media), OOH i content marketing (tworzenie dedykowanych formatów kulinarnych w TV i digitalu). 

Czytaj więcej na temat: , , , ,