M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Boots sponsoruje kobiecy futbol

( red. ) | 3 kwietnia 2019, 06:00

Trzyletni kontrakt przewiduje sponsorowanie wszystkich narodowych drużyn kobiecych w Wielkiej Brytanii i Irlandii.

Brytyjska sieć drogeryjna (2,5 tys. sklepów w Wlk. Brytanii i Irlandii) jest pierwszą jak dotąd firmą, która podjęła się jednocześnie sponsorowania kobiecych reprezentacji piłkarskich Anglii, Szkocji, Walii, Irlandii Północnej i Irlandii. Umowa będzie obowiązywać podczas dwóch najbliższych wielkich imprez w kobiecym futbolu - mistrzostw świata we Francji w 2019 r. i mistrzostw Europy w Anglii w 2021 r. Obejmuje m.in. reklamy w dni meczowe oraz na stadionach, działania w obszarach OOH, social, kontent i PR.

Kobieca piłka nożna przyciąga coraz więcej marketerów. Budweiser, który niedawno zastąpił Carlsberga w roli "oficjalnego piwa Anglii", rozszerzył po raz pierwszy umowę sponsorską na narodową drużynę kobiecą. Podobny krok wykonał Mars, a Barclay's zawiera wartą 10 mln funtów umowę, na mocy której zostanie od przyszłego sezonu sponsorem tytularnym kobiecej ligi piłkarskiej (FA Women’s Super League).

(TheDrum.com)

Czytaj więcej na temat: , , , , ,