M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

"Gazeta Wyborcza" ma więcej subskrypcji niż "The New Yorker"

Joanna Niewiadomska | 4 kwietnia 2019, 06:00

Uplasowała się na 15. miejscu rankingu najchętniej kupowanych cyfrowych wydań opracowanego przez FIPP.

W raporcie „Global Digital Subscription Snapshot 2019”, opublikowanym przez międzynarodowe stowarzyszenie FIPP (Fédération Internationale de la Presse Périodique), „Gazeta Wyborcza” ze 170 tys. aktywnych prenumerat cyfrowych zajęła 15. miejsce w zestawieniu najchętniej kupowanych cyfrowych wydań. Jest jedynym tytułem z Polski, który znalazł się w tym światowym rankingu obejmującym 52 redakcje prasowe, wyprzedzając m.in. takie tytuły, jak amerykański „The New Yorker” (167 tys. subskrypcji), włoski „Corriere della Sera” (133 tys. subskrypcji), amerykański „National Geographic” (123 tys. subskrypcji) czy francuski „Le Figaro” (110 tys. subskrypcji).

Pierwsze trzy miejsca w rankingu niezmiennie zajmują amerykańskie tytuły prasowe: „New York Times" (3,3 mln prenumeratorów), „Wall Street Journal" (1,5 mln) oraz „Washington Post" (1,2 mln).

FIPP, czyli Międzynarodowa Federacja Prasy Periodycznej, zrzesza ponad 500 wydawców prasy z kilkudziesięciu krajów. Raport „Global Digital Subscription Snapshot 2019” opracowała we współpracy z CeleraOne.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,