M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Grzegorz Roszkowski w strategii K2 Precise

Katarzyna Kacprzak | 4 kwietnia 2019, 06:00

Wcześniej związany był z domem mediowym Starcom.

Grzegorz Roszkowski dołącza do działu strategii w K2 Precise – agencji marketingu precyzyjnego w Grupie K2 i obejmuje stanowisko senior strategy managera. Będzie odpowiedzialny za tworzenie strategii mediowych oraz integrację ich działań online-offline.

Roszkowski ma wieloletnie doświadczenie menedżerskie zarówno mediowe, jak i agencyjne. Wcześniej związany był z domem mediowym Starcom, gdzie zarządzał zespołem klienckim i prowadził obsługę strategiczną oraz agencją komunikacji marketingowej - One House, gdzie współtworzył od podstaw dział mediowy agencji, realizował projekty integrujące media, kreację, produkcję oraz shopper marketing. Pracował m.in. dla takich marek jak: Lotos, Warta, Intermarche, Royal Canin, Domino’s Pizza czy SuperDrob.

 

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,