M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Carlsberg reklamuje nowy wariant Somersby [wideo]

Maciej Burlikowski | 4 kwietnia 2019, 06:00

Telewizyjną kampanię przygotowały: Grey, Kamikaze oraz Initiative.

Carlsberg Polska, trzeci po Kompanii Piwowarskiej i Grupie Żywiec producent piwa w kraju, rozpoczyna kampanię reklamującą nowy wariant napoju piwnego Somersby o smaku mango i limonki. Został on wprowadzony na polski rynek na początku marca br.

Kampania będzie prowadzona w głównych i tematycznych kanałach telewizyjnych. Za jej kreację i produkcję odpowiada agencja Grey, planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Initiative, zaś działania w internecie prowadzi agencja Kamikaze.

Somersby była jedną z marek Carlsberga, która w ub.r. znacząco poprawiła wyniki sprzedażowe. W tym sezonie marketer zdecydował o jej gruntownym odświeżeniu - zarówno szaty graficznej, jak i platformy komunikacji.

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,