Kraj

Bank Millennium reklamuje Konta 360 st.

Kreację przygotowała agencja Change Serviceplan, produkcję - studio Corner Shop, a mediaplan - domy mediowe Initiative oraz Carat.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fzjgg3kNE5H8%22%7D
Bank Millennium rozpoczął nową kampanię, w której reklamuje rachunki osobiste o nazwie Konta 360 st. Podobnie jak w poprzednich spotach banku, w reklamie wystąpił Radek Kotarski, twórca internetowych Polimatów.

Reklamę telewizyjną będzie można zobaczyć w stacjach ogólnopolskich, wybranych kanałach tematycznych oraz w kanale Banku Millennium na YouTube. Kampania reklamowa będzie prowadzona również w internecie. Kreację spotu przygotowała agencja Change Serviceplan, a za jego produkcję odpowiada Corner Shop. Media zakupił dom mediowy Initiative, działaniami w internecie zajmuje się dom mediowy Carat Poland.