M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Van Pur inwestuje w branded content w Onecie

Maciej Burlikowski | 8 kwietnia 2019, 06:00

Cykl dokumentalny pt. "Swoją Drogą" sponsoruje marka Łomża, której producent idzie śladem Carlsberga.

Firma piwowarska Van Pur, producent m.in. piwa Łomża, postanowił zainwestować w branded content w portalu Onet.pl (Ringier Axel Springer Polska). Marka Łomża jest sponsorem siedmioodcinkowego cyklu filmów dokumentalnych pt. "Swoją drogą", do którego zaproszono cenionych polskich reżyserów, m.in. Anetę Kopacz, Grzegorza Jankowskiego czy Krzysztofa Maternę. Celem twórców jest pokazanie, że warto iść swoją drogą, pozostać sobą i być wiernym swoim wartościom, co wpisuje się w pozycjonowanie marki Łomża.

- Wierzymy, że postępując w zgodzie ze sobą i będąc autentycznym, jest się w pełni szczęśliwym. My również tę swoją drogę obraliśmy. Jest nią regionalność. Nie chcemy być dużą, masową marką, ale też nie próbujemy udawać kraftowego minibrowaru. Jesteśmy dumni z jakości naszych produktów i konsekwentnie realizujemy cele, które sobie założyliśmy. Seria "Swoją drogą” to niejako hołd złożony przez markę osobom, które wyznają te same wartości i znajdują satysfakcję w podążaniu swoją drogą, często mimo wielkich przeciwności - mówi Maciej Dymalski, wicedyrektor marketingu Van Pura.

W ten sposób Van Pur idzie w ślady Carlsberg Polska, który w ub.r. dla swojej sztandarowej marki Okocim sponsorował w Onecie talk-show pt. "Czas na zasady" prowadzony przez Filipa Chajzera.

- Dłuższe formy wideo to idealne narzędzie do opowiadania historii. Chcemy współpracować z dojrzałymi
i odpowiedzialnymi partnerami, którym zależy na jakościowych treściach i szerokiej dystrybucji - mówi Sabina Lipska, dyrektor wideo w Ringier Axel Springer Polska.

Czytaj więcej na temat: , ,