Żabka i Poczta Polska zakładają, że w 2019 r. klienci odbiorą ponad 6 mln paczek pocztowych. Od początku roku w prawie 5,6 tys. placówek sieci odebrano już ponad 1 mln paczek Poczty Polskiej – więcej niż w całym ubiegłym roku.
W tym roku firmy planują wprowadzenie do oferty możliwości wysyłki paczek na Ukrainę, odbioru paczek za pobraniem oraz nadawanie zwrotów. Zapowiadają także kampanię reklamującą usługę, obejmującą m.in. akcje specjalne z platformami e-commerce.
Wobec franczyzobiorców sieć stosuje zachęty finansowe, płacąc oddzielnie za ilość obsłużonych paczek, ale także za jakość obsługi klienta. Dzięki usłudze odbioru paczki Żabka chce zwiększyć liczbę klientów w godzinach mniejszego ruchu klientów, licząc, że co trzecia wizyta związana z odbiorem paczki zakończy się także zakupem produktu z oferty sieci.
Paczki Poczty Polskiej są obsługiwane w sklepach prowadzonych w ramach sieci Żabka od 2017 r.