M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Goodyear Polska szuka agencji kreatywnej dla marki Dębica

Serwis Dzienny | 1 sierpnia 2005, 00:00

Grupa Goodyear Polska rozpoczęła przetarg dotyczący wyboru agencji kreatywnej, która przygotuje najbliższą kampanię reklamową dla opon marki Dębica. Szczegóły przetargu...

Grupa Goodyear Polska rozpoczęła przetarg dotyczący wyboru agencji kreatywnej, która przygotuje najbliższą kampanię reklamową dla opon marki Dębica. Szczegóły przetargu nie zostały ujawnione. Grupa Goodyear Polska ma w portfolio marki: Goodyear, Dunlop, Fulda i Dębica. Główną agencją obsługującą Goodyear Polska jest Saatchi & Saatchi, która przygotowywała ostatnie wiosenne kampanie dla wszystkich tych czterech marek (według naszych informacji agencja ta będzie nadal obsługiwać marki: Goodyear, Dunlop i Fulda). Dodatkowo w część wiosennych projektów zaangażowane były agencje S4 i Banah Group. Media dla Goodyear Polska planuje i kupuje Universal McCann. (MG)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,