Kraj

WP odświeża wersję mobilną

Nowe formaty reklamowe.

WP odświeża wersję mobilną
Portal Wirtualna Polska ma nową stronę główną na urządzenia mobilne. Powiększono w niej zdjęcia i wyróżniono kolorystycznie część tytułów. Wyniki meczów i notowań walutowych dostępne są w czasie rzeczywistym. W dolnej części strony zaprojektowano sekcję przewijaną poziomo. Odświeżenie wersji mobilnej “jedynki” portalu stało się też okazją do wprowadzenie nowych formatów reklamowych – m.in. Midbox w ofercie multiscreen, który znajduje się pod główną sekcją redakcyjną na górze strony. Standardową emisję Content Boxów wzbogacono o tapetę i Paralaksę.

– Siatkę reklamową nowej mobilnej WP zoptymalizowaliśmy według standardów Coalition for Better Ads. Po zmianach, zgodnie z danymi wewnętrznymi, widzialność np. reklamy Rectangle/Halfpage wzrosła o 3 pkt proc. w stosunku do poprzedniej wersji – mówi Krzysztof Balewski, ad product manager w WP Media.