M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

PBI i Gemius rozbudowują badania internetu

Maciej Burlikowski | 9 kwietnia 2019, 06:00

Nowe cechy nt. gospodarstw domowych i dzieci mają ułatwić budowanie grup docelowych.

Polskie Badania Internetu (PBI) i firma Gemius, która na zlecenie PBI realizuje cykliczne badania internetu (m.in. oglądalności witryn), uznawane za rynkowy standard, zdecydowały o jego rozbudowie o nowe cechy socjodemograficzne - obecność w gospodarstwie domowym internauty dzieci w określonym wieku, osób starszych oraz informacja o fakcie robienia codziennych zakupów. Dzięki tej aktualizacji badanie Gemius/PBI wzbogaci się o nowe, niedostępne dotąd dane, które pokazują przekrój polskich internautów w podziale na wielkość gospodarstwa domowego, liczbę dzieci, seniorów czy zwyczaje zakupowe.
Jak twierdzą autorzy badania, ma to umożliwić lepsze niż dotąd budowanie grup docelowych. Nowe zmienne będą dostępne dla użytkowników badania, począwszy od najbliższych wyników miesięcznych badania Gemius/PBI, tj. wyników za marzec br. (w przypadku danych dziennych – od za 3 kwietnia 2019, a tygodniowych - od danych za tydzień 1-7 kwietnia br.).

Czytaj więcej na temat: , ,