Kraj

Nowa kampania marki Lirene

Za koncepcję i prowadzeni "Sprawdziłam na własnej skórze" odpowiada VMLY&R Poland.

Nowa kampania marki Lirene
Ruszyła nowa kampania marki Lirene – “Sprawdziłam na własnej skórze”. Działania prowadzone będą online, a odpowiada za nie agencja VMLY&R Poland.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fundefined%22%7D
Bohaterkami kampanii są ekspertki z  zespołu Laboratorium Naukowego Lirene, co wzmacniać ma pozycjonowanie marki Lirene zgodnie z hasłem  “Innowacje stworzone przez kobiety dla kobiet”.

Reżyserem spotu jest Kuba Kossak, produkcją zajęła się Film Produkcja, a postprodukcją Film Garden.

 VMLY&R Poland odpowiada m.in. za przygotowanie strategii, koncepcji kreatywnej, realizację filmu, zaplanowanie i prowadzenie kampanii mediowej (Facebook, Instagram, YouTube) oraz nawiązanie współpracy z influencerkami. W ramach kolejnej odsłony kampanii – realizowanej do końca czerwca br. – prowadzona będzie komunikacja produktowa dla nowych linii Lirene.