M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

IProspect integruje się z Amnetem i DDS

Maciej Florek | 10 kwietnia 2019, 06:00

Integracja kompetencji ma być zgodna z modelem operacyjnym grupy "One Dentsu".

Agencja iProspect poszerza zakres swoich kompetencji, rozbudowując je o zasoby digitalowe, programmatic oraz wzmacniając dział analityczny. Pod szyldem iProspect łączą się trzy podmioty. Nowy brand stworzą: dotychczasowy zespół spółki złożony ze 112 pracowników, 23 pracowników Amnetu zajmujących się zakupem mediów w modelu programmatic buying oraz DDS (Dentsu Data Services) - 12-osobowa komórka, której konsultanci obsługują klientów Dentsu Aegis Network Polska w zakresie analityki, zarządzania danymi oraz marketing technology. Integracja kompetencji ma być zgodna z modelem operacyjnym grupy "One Dentsu" przyjętym w zeszłym roku. Zgodnie z nim prace dla klientów są realizowane w ramach zespołów zintegrowanych, tj. łączących wszystkie kompetencje wspierające biznes klientów, niezależnie od spółki.

Integracja pociągnie za sobą zmiany personalne w Dentsu, o których informowaliśmy we wczorajszym wydaniu MMP24.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,