Kraj

Margaret, Maleńczuk i Maserak reklamują piwo Warka [wideo]

Producent promuje nowy wariant - Radler Ciemne Cytrynowe 0.0%.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FXJIO7XYWiJ0%22%7D
Grupa Żywiec, drugi po Kompanii Piwowarskiej producent piwa w kraju, przygotowała nową kampanię swojej marki Warka mającą wspierać wprowadzenie na rynek jej nowego wariantu smakowego – Radler Ciemne Cytrynowe 0.0%. Zatrudniła do niej znanych piosenkarzy – Margaret i Macieja Maleńczuka oraz tancerza Rafała Maseraka, którzy już wcześniej występowali w reklamach marki.

Za ideę kreatywną kampanii odpowiada agencja Lvov, reżyserem spotu jest Michał Bulik, produkcją zajął się dom produkcyjny Opus, postprodukcją – studio Televisor, a udźwiękowieniem – Rytmika. Za działania w kanale digital odpowiedzialna jest agencja Twin, a za współpracę z influencerami – Say Hi.  Materiały KV i POSM są autorstwa Global Shopper Marketing. Wsparcie PR zapewnia agencja Hope.

Nowego radlera Warki będzie można spróbować także podczas letnich samplingów. W lipcu w Polskę ruszy czarny autobus, w którym będzie można przekonać się, że nowe bezalkoholowe piwo to gwarancja prawdziwego orzeźwienia. Samplingi organizuje firma Eat Me. Kampania uzyska też wsparcie w kanale digital oraz na materiałach POS.