Grupa Żywiec, drugi po Kompanii Piwowarskiej producent piwa w kraju, przygotowała nową kampanię swojej marki Warka mającą wspierać wprowadzenie na rynek jej nowego wariantu smakowego – Radler Ciemne Cytrynowe 0.0%. Zatrudniła do niej znanych piosenkarzy – Margaret i Macieja Maleńczuka oraz tancerza Rafała Maseraka, którzy już wcześniej występowali w reklamach marki.
Za ideę kreatywną kampanii odpowiada agencja Lvov, reżyserem spotu jest Michał Bulik, produkcją zajął się dom produkcyjny Opus, postprodukcją – studio Televisor, a udźwiękowieniem – Rytmika. Za działania w kanale digital odpowiedzialna jest agencja Twin, a za współpracę z influencerami – Say Hi. Materiały KV i POSM są autorstwa Global Shopper Marketing. Wsparcie PR zapewnia agencja Hope.
Nowego radlera Warki będzie można spróbować także podczas letnich samplingów. W lipcu w Polskę ruszy czarny autobus, w którym będzie można przekonać się, że nowe bezalkoholowe piwo to gwarancja prawdziwego orzeźwienia. Samplingi organizuje firma Eat Me. Kampania uzyska też wsparcie w kanale digital oraz na materiałach POS.