M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Agnieszka Wicher-Szczesna i Maciej Klepacki w zarządzie Edipresse

Joanna Niewiadomska | 11 kwietnia 2019, 06:00

Ich mediowo-internetowe doświadczenie ma wesprzeć strategię digitalowego rozwoju wydawnictwa.

Edipresse Polska powołało do zarządu dwoje nowych członków z doświadczeniem mediowym i digitalowym - Agnieszkę Wicher-Szczesną, dyrektor zarządzającą multimedialnej platformy People, Glossy, Style & Beauty, oraz Macieja Klepackiego, digital chief operating officera.

Edipresse Polska od lat rozwija się w obszarze digitalu i należy do top 15 wydawców internetowych w Polsce. Wydawca wypracował silne digitalowe portfolio kobiece, do którego należą tak znane marki jak: Polki.pl - największy serwis kobiecy w Polsce (7,87 mln RU), oraz Wizaż.pl - największy serwis i społeczność beauty (3,69 mln RU). Edipresse zajmuje też drugie miejsce w kategorii parenting z serwisami Mamo To Ja oraz Niania (1,83 mln RU). W ostatnich latach Edipresse digitalizował swoje największe marki prasowe "Viva!" oraz "Party" i wysunął się na pierwsze miejsce wśród wydawców serwisów kobiecych w Polsce oraz trzecie miejsce w całej kategorii lifestyle (za: Gemius/PBI luty 2019).

Agnieszka Wicher-Szczesna w Edipresse Polska pracuje od 11 lat, ostatnio odpowiadając za rozwój, promocję i strategię sprzedaży reklamowej m.in takich marek jak Viva!, Wizaż, Party, Flesz, Uroda Życia. Stworzyła i obecnie zarządza Edipresse Content Studio. W poprzednich latach pełniła w firmie funkcję dyrektora promocji oraz z-cy dyrektora wydawniczego, a jeszcze wcześniej odpowiadała i wspierała rozwój marek biznesowych oraz lifestyle'owych m.in. w Wydawnictwie Bauer. 

 

 

 

Maciej Klepacki jest menedżerem z siedemnastoletnim doświadczeniem w branży mediów i nowych technologii, ekspertem w zarządzaniu działaniami digital oraz rozwojem biznesu, w tym cyfrową transformacją. W Edipresse Polska od 2017  odpowiada za zarządzanie wszystkimi procesami digital, obszarem technologii oraz za monetyzację digitalowego portfolio spółki. Wcześniej jako dyrektor zarządzający w Grupie Allegro, odpowiadał za strategię, rozwój biznesu i zarządzanie operacyjne siedmioma portalami tematycznymi: Bankier.pl, PIT.pl, VAT.pl, Twoja-firma.pl, Mambiznes.pl, PRnews.pl, 24.pl oraz siecią afiliacyjną SystemPartnerski.pl. W latach 2004-2013 pracował m.in. w ATM S.A. i domu mediowym Starcom Mediavest Group (SMG).

 

Czytaj więcej na temat: , ,