Przetargi

Cohn & Wolfe prowadzi employer branding dla Paragony

Kampania, której celem jest pozyskanie specjalistów medycyny rodzinnej do pracy w placówkach NHS w Wielkiej Brytanii, to pierwszy etap kilkuletniego projektu.

Do grona klientów agencji Cohn & Wolfe dołączyła firma Paragona, zajmująca się rekrutacją dla sektora medycznego. Do zadań agencji należy opracowanie strategii i wdrożenie kampanii employer branding, której celem jest pozyskanie specjalistów medycyny rodzinnej do pracy w placówkach National Health Service (NHS) w Wielkiej Brytanii. Jest to pierwszy etap kilkuletniego projektu, w ramach którego na zlecenie NHS Paragona rekrutować ma  kilka tysięcy lekarzy rodzinnych.

Zintegrowana kampania wykorzystująca działania public relations, BTL, social media oraz zakup mediów realizowana jest na ośmiu europejskich rynkach. W ramach projektu Cohn & Wolfe współpracuje z innymi spółkami z grupy WPP, m.in. Grey Group Poland oraz Mindshare.

Klient został pozyskany w drodze przetargu.

Za korodynację projektu oraz współpracę z klientem i agencjami partnerskimi w Polsce i za granicą odpowiada zespół raportujący do Izabeli Wejcht, dyrektora w Cohn & Wolfe.