M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Codemedia przygotowała nową kampanię marki Mowi

Maciej Florek | 11 kwietnia 2019, 06:00

Agencja odpowiada za koncepcję strategiczną, dobór i zakup mediów oraz koordynację całości działań promocyjnych.

Wystartowała długofalowa kampania dla marki Mowi (dawniej Marine Harvest). Kampania telewizyjna pod hasłem "Salmon is good. Mowi is goodness" wystartuje już 15 kwietnia br. Promocja obejmie także prasę lifestyle'ową i działania w social mediach (Facebook i Instagram). Elementem kampanii są także degustacje dań z łososiem Mowi w popularnych GoodTruckach zlokalizowanych w okolicach biurowców w różnych miastach Polski. Koncepcje tych działań wypracowała agencja Ten Zacharski. Zostaną one wzmocnione komunikacją w social mediach. W kolejnych etapach kampanii przewidziane są działania z zakresu digital we współpracy z twórcami takimi jak Olga Smile, Po Prostu Pycha, Poezja Smaku i Magiczny Składnik oraz kampania outdoorowa.

Codemedia odpowiada za koncepcję strategiczną, dobór i zakup mediów oraz koordynację całości działań promocyjnych. Za lokalizacje i przygotowanie materiałów ATL, BTL oraz online na polski rynek odpowiada agencja Ten Zacharski.

Czytaj więcej na temat: ,