M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Gameset z dziesięciokrotnym wzrostem przychodów ze sprzedaży

Katarzyna Kacprzak | 12 kwietnia 2019, 06:00

Wynik w 2018 r. to 4,9 mln zł.

Agencja marketingu gamingowego Gameset osiągnęła rekordowe wyniki w 2018 r. Względem 2017 r. sprzedaż oraz zysk wzrosły dziesięciokrotnie. Przychód ze sprzedaży osiągnął poziom 4,9 mln zł.

Źródłem dochodów firmy jest współpraca zarówno z markami ze świata gier, jak i markami, które w gamingu odnajdują nowy kanał komunikacji z konsumentem. Agencja pracuje dla wydawców i dystrybutorów gier, realizując projekty promocyjne 360 dla gier wideo. Dla marek konsumenckich zespół Gameset dostarcza usługi consultingowe (szkolenia, strategie wejścia w gaming, new product development) oraz realizacyjne takie jak
aktywacje, kampanie, eventy. Wzrost firmy to także rezultat rozszerzenia działalności na kolejne rynki w CEE.

Równolegle dokonano powiększenia zakresu usług o influencer marketing (w tym otworzenie własnej sieci
Gameset Network działającej w regionie i ponad 200 współprac w ciągu roku), event  marketing (realizacje m.in. podczas PGA), transmisje live (kilkadziesiąt w skali roku) oraz portfolio produktów własnych w postaci formatów offline (m.in. w kinach) i online (aktywacje influencerskie, rozrywkowe formaty wideo). Przełożyło się to także na
zwiększenie zespołu w ubiegłym roku o 10 osób.

Od grudnia 2018 r. Gameset jest częścią grupy Mediacap, spółki notowanej na rynku giełdowym. Plany firmy obejmują poszerzanie obecności na rynkach zagranicznych (Europa, Bliskich Wschód, Ameryka Południowa), rozwój portfolio produktowego, wzmocnienie kompetencji m.in. produkcji eventowych i wideo.

 

Czytaj więcej na temat: