M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

AmRest i Microsoft nawiązują strategiczną współpracę

Magdalena Soroczyńska | 12 kwietnia 2019, 06:00

AmRest eksploruje cyfrowe kanały dotarcia do klientów.

AmRest, jedna z największych spółek gastronomicznych w Europie, realizuje strategię cyfrowej transformacji w oparciu o nowe technologie. Partnerem strategicznym spółki został Microsoft, dostawca platformy technologicznej.  AmRest wykorzysta technologię Microsoft, w tym cloud, AI i business intelligence do realizacji strategii wzrostu biznesu.

AmRest posiada 2100 lokali w segmencie restauracji szybkiej obsługi i restauracji z obsługą kelnerską w 26 krajach. Zarządza markami: KFC, Pizza Hut, Starbucks i Burger King. Jest także właścicielem marki La Tagliatella, sieci burgerów Bacoa, konceptu premium Sushi Shop oraz dwóch chińskich formatów: Blue Frog i KABB. Działa również aktywnie w obszarze cyfryzacji branży gastronomicznej. W Polsce zarządza jednym z serwisów do zamawiania jedzenia – PizzaPortal.pl. Od ub.r. jest także udziałowcem w Glovo, hiszpańskiej platformie do zamówień online.

Na pierwszym etapie współpracy AmRest wdroży Business Intelligence, który umożliwi pozyskiwanie istotnych informacji z danych posiadanych w organizacji i wykorzysta je do podejmowania trafniejszych decyzji biznesowych. 

- Zmierzamy do modelu restauracji bez papieru. Eksplorujemy cyfrowe kanały dotarcia do klientów. Nasza platforma PizzaPortal.pl i zamówienia online z prowadzonych restauracji już dzisiaj stawiają nas w gronie liderów tego segmentu. Microsoft jest dla nas nie tylko dostawcą takich rozwiązań, ale partnerem, który pomaga nam w podejmowaniu decyzji technologicznych, które przekładają się wprost na realizację naszych celów strategicznych – wyjaśnia Adam Sawicki, członek zarządu ds. cyfryzacji w AmRest.

Czytaj więcej na temat: ,