M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Modelez rozwija nową kategorię: ciastkowych przekąsek

Magdalena Soroczyńska | 12 kwietnia 2019, 06:00

Nowością jest marka Joyfills, stanowiąca alternatywę dla produktów słonych i czekoladowych.

Mondelez Polska wystartował z kampanią nowego produktu - Joyfills pozycjonowanych w nowym segmencie tzw. ciastkowych przekąsek, stanowiących alternatywę dla produktów słonych oraz czekoladowych.

- Naszym planem jest zbudowanie zupełnie nowego segmentu ciastkowych przekąsek, dostępnych w wygodnych opakowaniach, idealnych do pojadania bez względu na to, gdzie jesteśmy. Joyfills to propozycja dla tych, którzy już pokochali markę Oreo oraz Milka i szukają czegoś nowego, co pozwoli im na poprawę nastroju – komentuje Joanna Pszona, brand manager Milka Biscuits.

Joyfills dostępne są w dwóch wariantach smakowych Milka i Oreo (opakowanie 75 g w cenie 5,49 zł).

Wprowadzenie produktu na rynek wspiera kampania reklamowa w TV, która potrwa 11 tygodni, kampania digital, planowana na 15 tygodni, a także akcje samplingowe, które odbędą się m.in. w wybranych kinach, księgarniach oraz punktach sprzedaży. Za planowanie mediów i reklamę odpowiada agencja Mindshare Polska. Działania PR, zaplanowała i realizuje agencja Hill + Knowlton Strategies.

Czytaj więcej na temat: , , ,