Kraj

Kampania "Zrób sobie dobrze" na ekranach Screen Network

Kampania społeczno-edukacyjna Cupsell.pl i Movember Polska ma zachęcić mężczyzn do samobadania jąder.

Kampania "Zrób sobie dobrze" na ekranach Screen Network
Rąk jąder to najczęstszy nowotwór wśród mężczyzn poniżej 35. roku życia. Tymczasem mężczyźni badają swoje jądra równie rzadko co kupują̨̨ nową bieliznę̨̨. Dlatego Cupsell.pl – internetowy sklep z odzieżą wraz z Movember Polska w ramach akcji “Zrób sobie dobrze” namawiającej do samobadania jąder, stworzyli i wprowadzili do sprzedaży specjalne – majtki-przypominajki z nadrukowaną na nich instrukcją badania.

– Nowotwory nie są już tabu, ale rak jąder ciągle nie należy do tematów często poruszanych w przestrzeni publicznej. Dlatego chcieliśmy nieco odczarować mówienie i myślenie o tym intymnym nowotworze i zaprojektowaliśmy specjalną bieliznę. Nasze majtki przypominają stale o samobadaniu, stąd nieco wielkanocne hasło: “Zrób sobie dobrze i poświęć swoim jajkom 5 minut” – mówi Marta Sawicka z Cupsell.pl.

Kampania wykorzystująca dane z kanału mobile, pozyskiwane i analizowane w czasie rzeczywistym przez firmę Selectivv, będzie emitowana na ekranach digital firmy Screen Network. System w czasie rzeczywistym weryfikuje profile użytkowników telefonów komórkowych znajdujących się w promieniu widoczności ekranów LED, co pozwala dopasowywać wyświetlane treści reklamowe. – Osoby, które nie były w placówce medycznej o profilu urologicznym przez ostatnie 12 miesięcy, otrzymują komunikat zaczynający się od słów: “Wiemy, że dawno nie robiłeś sobie dobrze”, a mężczyźni powyżej 30. roku życia – komunikat “W Twoim wieku pora zrobić sobie dobrze” – tłumaczy Damian Rezner, dyrektor ds. innowacji w Screen Network. W bazie Selectivv DMP znajdują się profile 14 mln użytkowników urządzeń mobilnych w Polsce. – Posługując się naszą autorską usługą Geotrapping, postanowiliśmy wesprzeć akcję przez dotarcie z komunikatem do bardzo precyzyjnie określonej grupy docelowej – dodaje Aleksander Luchowski, prezes zarządu Selectivv Mobile House.

W akcję zaangażowała się też  telewizja 4Fun.tv (specjalne materiały antenowe poświęcone profilaktyce raka jąder) oraz influencerzy z kanału YouTube “Na Pełnej”.