Kraj

Mindshare tworzy nowy dział e-commerce - Shop+

Na czele nowej jednostki stanął Łukasz Sztuczyński, dotychczas związany z Hypermedia.

Mindshare tworzy nowy dział e-commerce - Shop+
Mindshare Polska tworzy nową strukturę wewnątrz agencji. Shop+, nowa komórka, ma zapewniać kompleksowe spojrzenie na e-commerce oraz wykorzystywać wszystkie kanały digitalowe poprzez ścisłą współpracę z innymi strategicznymi działami Mindshare Polska.

Shop+ integruje działania konsultingowe, strategiczne, kontentowe, partnerskie oraz performance’owe. Realizowane na wszystkich etapach kampanie łączy również z rozwojem współpracy klienta z głównymi graczami w sprzedaży online na polskim rynku. Użycie wszystkich kanałów digitalowych oraz obecność na każdym etapie customer journey ma zapewniać skuteczne dotarcie do konsumentów, dzięki czemu e-commerce klienta staje się wyjątkowo efektywny.

Shop+ scala cztery główne filary sprzedaży: strategy & consultancy – rozwój oferty i produktów e-commerce poprzez consulting oraz działania typu marketing automation czy research; partnerships – nawiązanie współpracy z największymi platformami typu e-retail i marketplace w Polsce; creatives – stworzenie kontentu i kreacji do realizacji kampanii wykorzystujących wszystkie kanały komunikacji; marketing – zintegrowanie performance marketingu ze wszystkimi procesami sprzedaży online poprzez wykorzystanie doświadczenia Mindshare oraz całego GroupM.

Zakres działań Shop+ wymagał zbudowania zespołu doświadczonych ekspertów, na których czele stanął Łukasz Sztuczyński. Dotychczas e-commerce delivery team leader w Hypermedia, ma wieloletnie doświadczenie w
działaniach kontentowo-developmentowych, które rozwijają możliwości e-commerce klienta.