Kraj

Martyna Matuszewska na stanowisku business data owner w Gazeta.pl

Wcześniej przez blisko pięć lat pracowała w Netsprint.

Martyna Matuszewska na stanowisku business data owner w Gazeta.pl
Martyna Matuszewska dołączyła do zespołu badań i strategii Gazeta.pl jako business data owner. Odpowiada m.in. za tworzenie i rozwój produktów opartych na danych, a także identyfikowanie nowych możliwości monetyzacyjnych w tym obszarze.

Matuszewska ma ponad 10-letnie doświadczenie w branży medialnej. Poprzednio przez blisko pięć lat pracowała w Netsprint SA, gdzie ostatnio, jako head of Netsprint Audience, zajmowała się zarządzaniem platformą DMP. Wcześniej w roli team leadera i key account managera w dziale agencyjnym zajmowała się współpracą z domami mediowymi i agencjami reklamowymi. Swoją wiedzę i doświadczenie zdobywała m.in. w Polska Press, Mediach Regionalnych, Money.pl i koncernie Hubert Burda Media.