Kraj

Nagrody dla najlepszych programów lojalnościowych

W konkursie Loyalty Awards wyróżniono firmy: IKEA, Empik, Costa Coffee i Amica.

Loyalty Award to wyróżnienia dla najlepszych projektów lojalnościowych w Polsce, przyznawane przez społeczność profesjonalistów związanych z zarządzaniem relacjami z klientami i budowaniem lojalności. W tym roku nagrody zostały przyznane w sześciu kategoriach. Wręczono je 11 kwietnia w Krakowie, na zakończenie pierwszego dnia 10. Poland & CEE Customer Loyalty Summit – największego dorocznego spotkania społeczności lojalnościowej w Polsce.

IKEA otrzymała dwie nagrody – za najlepszy program/działania lojalnościowe w obszarze retail (B2C) oraz za najlepszy projekt programu. Costa Coffee także nagrodzono w dwóch kategoriach: za najlepszy program/działania w obszarze usług (B2C) oraz za najlepszy nowy program. Program lojalnościowy Mój Empik, pozwalający uczestnikom identyfikować się za pomocą aplikacji mobilnej lub samego numeru telefonu, został doceniony w kategorii “best use of mobile in loyalty”. Amica została natomiast nagrodzona za najlepszy program lojalnościowy na rynku resellerów (B2B).

Organizatorem konkursu jest Blue Business Media. W siedmioosobowym jury zasiadali w tym roku przedstawiciele firm Dunnhumby, Kantar TNS, Loyalty Point, I360, H2H.tech, Oskar Wegner – Marketing Relacyjny oraz Firmy Reklamowej Kuc.